6 תשובות
לא מביך
מה הבעיה אחלה אמא
לא מביך בכלל
לא מביך
זה ממש סבבה זה העי לא מביך שיש גם אם אני אהיה בת 40 אני אביא את אמא שלי
זה לא מביך
ואין על אמא בעולם
התחברות ל