6 תשובות
אל תתאמן אם אתה פצוע
אנונימית
אני אחרי ניתוח ומת לחזור להתאמן
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אני יודע, אבל זה קשה לי, נפשית, אמרתי, זה אוויר לנשימה בשבילי
^^ אני יודע, אבל זה קשה לי, נפשית, אמרתי, זה אוויר לנשימה בשבילי
אנונימי
תנסה למצוא עיסוקים אחרים שלא תחשוב על זה
אנונימית
ואם אתה ממש רוצה תעבוד על בטן ורגליים אבל תעשה בקטנה אל תכביד על עצמך
אנונימית
תעבוד על הרגליים חזק עד שיחזרו לך הידיים אחי
באותו הנושא: