3 תשובות
כרגע את במצב שאין לך את העבודה. כל דבר שתכתבי לא יזיק.
בלבלת אותי עם הכותרת
כן אבל תשלחי אם את רוצה את העבודה מה יש להפסיד
שואל השאלה:
^^אהבתי את הגישה תמיד צודק זה בול מה שחשבתי עליו שאין לי מה להפסיד בתכלס
^חחחחחחח אני בוכה עכשיו שמתי לב
אנונימית
התחברות ל