3 תשובות
כרגע את במצב שאין לך את העבודה. כל דבר שתכתבי לא יזיק.
בלבלת אותי עם הכותרת
כן אבל תשלחי אם את רוצה את העבודה מה יש להפסיד
כן אבל תשלחי אם את רוצה את העבודה מה יש להפסיד
שואל השאלה:
^^אהבתי את הגישה תמיד צודק זה בול מה שחשבתי עליו שאין לי מה להפסיד בתכלס
^חחחחחחח אני בוכה עכשיו שמתי לב
^^אהבתי את הגישה תמיד צודק זה בול מה שחשבתי עליו שאין לי מה להפסיד בתכלס
^חחחחחחח אני בוכה עכשיו שמתי לב
אנונימית
באותו הנושא: