8 תשובות
אולי כי יש עכשיו חלונות מיון של כמה דברים ותפספסי אותם, אבל זה בסדר כי הם נפתחים שוב גם בהמשך אז לדעתי זה לא כזה נורא
אני גם עשיתי צו ראשון בסוף יולי ועדיין התמיינתי למיליון דברים
אני גם עשיתי צו ראשון בסוף יולי ועדיין התמיינתי למיליון דברים
שואל השאלה:
אבל לא מתחילים מיונים בכלל אחרי יום המאה?
אבל לא מתחילים מיונים בכלל אחרי יום המאה?
יש מיונים שלא צריך
אבל עדיין יהיה כדאי לך להיזדרז קצת עם זה לדעתי
שואל השאלה:
בטוח הם יפתחו גם אחר כך ותהיה לי את ההזדמנות?
בטוח הם יפתחו גם אחר כך ותהיה לי את ההזדמנות?
כמעט בטוחה שכן כי רוב המיונים, אם לא הכל, קורים בכלל בכיתה יב אבל איזה תפקיד תרצי?
ואצלי רוב הדברים שהתמיינתי אליהם היו לפני יום המאה בכלל
ואצלי רוב הדברים שהתמיינתי אליהם היו לפני יום המאה בכלל
שואל השאלה:
אני חושבת שדובר צהל
אני חושבת שדובר צהל
אני זוכרת שראיתי פה בשלבים שונים של השנה ילדים כיתה יב שהתמיינו לזה אז אני מניחה שזה לא יהיה בעיה רק שוב אומרת, כדאי להזדרז עם יום המאה
וחוץ מזה את גם יכולה לשאול פה בסטיפס או לבדוק בגוגל מה החלון מיון של זה באמת והאם באלל צריך לזה יום המאה
וחוץ מזה את גם יכולה לשאול פה בסטיפס או לבדוק בגוגל מה החלון מיון של זה באמת והאם באלל צריך לזה יום המאה
באותו הנושא: