התחברות
הרשמה
ב25 לחודש gta 6 הולך לצאת גם לstore בסוני?
23 ביוני 2026, 08:46
GTA
GTA 5
Sony
3 תשובות
אני מניח שכן
ה
הווירדושלכם2#
זה בכללי preorders לכל הפלטפורמות שבהן gta 6 יהיה זמין בlaunch
A
Ayti
כן
S
SilentNote
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
הולך לצאת מהארון כטרנס ב20 לחודש, עצות ?
יש לי סוני 4 שנה ואח שלי אמר שאולי במוצאי שבת אני הולך לקבל סוני 5
בנים אתם הולכים להציע לבנות לצאת ב14 לחודש?
לניקי הולך לצאת שיר החודש??
רק התחלנו לצאת, וכבר לא התראינו חודש (וכנראה שלא הולכים להתראות יותר ...)
למי שמבין בסוני, איזה מבין המשחקים האלה הולך להיות בחינם?
איך לצאת מrest mode בסוני 4?
אם בטלים את המנוי בסוני פלוס זה יגמר ישר או שיעבור חודש אז זה יגמר?
שיחקתי בסוני בgta והזמנתי אנשים לפרטי בסוני, וכולם שם קיללו אותנו בגלל שאנחנו ישראלים
אם אני קונה GTA בסוני 5 אוכל לשחק אותו עם חברים שיש להם GTA בסוני 4 ?
קניתי GTA בסוני 5 אוכל לשחק אותו עם חברים שיש להם GTA בסוני 4 ?