3 תשובות
כל אחד והקצב שלו הכל טוב
תחליפי מורה אם צריך, אני החלפתי מורה בשיעור 28 ואחרי הטסט החמישי עברתי עיר(כדי לעשות טסט שם), אף פעם לא מאוחר מדי.
הכל בסדר
תעשי כמה שיעורים שאת צריכה הכל בעיתו ובזמנו אל תדאגי
התחברות ל