4 תשובות
תאמין לי שאם מישהו בא לספר כאן זה כנראה בגלל שהוא לא מצליח לספר לנמען.
אף אחד לא עושה את זה מבחירה
אף אחד לא עושה את זה מבחירה
כי לפעמים רוצים לפרוק ושאנשים רנדומלים מהאינטרנט יהיו לצידנו לפני שיהיה אומץ לדבר עם ההורים
לא לכולם יש תקשורת טובה עם ההורים
וגם הרבה יותר קל לשתף ולפרוק לאנשים זרים
וגם הרבה יותר קל לשתף ולפרוק לאנשים זרים
זה ככה בקשר להכל
אנשים קשה להם לשתף על משהו שמפריע אז הם מעדיפים לרכל מאחורי הגב
אנשים קשה להם לשתף על משהו שמפריע אז הם מעדיפים לרכל מאחורי הגב
באותו הנושא: