8 תשובות
ממלאים לה את האוכל רק שלוש פעמים ביום
להפחית כמות , ולנהל את הארוחות בזמן קבוע
אנונימי
מודדים לה את האוכל לכמות גרם שהיא צריכה ביממה ולתת לה ביממה בהתאם
שואל השאלה:
אני ממלאת לה פעמיים
בבוקר ובלילה
כי היא לא אוכלת הרבה, ןכשאני חוזרת מעבודב הצלחת עדיין מלאה
אני ממלאת לה פעמיים
בבוקר ובלילה
כי היא לא אוכלת הרבה, ןכשאני חוזרת מעבודב הצלחת עדיין מלאה
אנונימית
את בטוחה שהיא לא בהריון? נשמע שהיא לא צריכה דיאטה
חחח^ אולי
אנונימי
כמו שכתבו מעליי, במקום להשאיר לה אוכל "חופשי" ולמלא בכל פעם שנגמר תמלאי בשעות מסודרות ביום.
אני ממלא לחתולים שלי פעמיים ביום - בשש בבוקר ובשבע בערב.
תבדקי מה הכמות הנכונה שהיא אמורה לאכול ביום (ביחס למשקל), תחלקי את הכמות לשתיים או שלוש ותסמני בכוס עד לאן כל מנה מגיעה, כך כשתשימי לה אוכל יהיה לך מד שיראה לך עד לאן למלא והוא יקל עלייך.
אני ממלא לחתולים שלי פעמיים ביום - בשש בבוקר ובשבע בערב.
תבדקי מה הכמות הנכונה שהיא אמורה לאכול ביום (ביחס למשקל), תחלקי את הכמות לשתיים או שלוש ותסמני בכוס עד לאן כל מנה מגיעה, כך כשתשימי לה אוכל יהיה לך מד שיראה לך עד לאן למלא והוא יקל עלייך.
מתייעצים עם וטרינר
באותו הנושא: