8 תשובות
יכול להיות שאימא לא רוצה שפרחים יעמדו לה באמצע הבית, אלא אם זה בחדר שלך זה לגיטימי מצידה.
מה שכן, היא לא הייתה צריכה לצחוק על הסיטואציה ויכלה להירתם למשימה לקנות לך משהו שיעשה לך נעים בלב ליום ההולדת במקום לבטל את אחותך.
בכל מקרה זו לא ההחלטה שלה אם לקנות פרחים או לא, אלא של אחותך. מה שכן, במידה ואחותך קונה לך פרחים בסוף - עדיף שיישארו בחדר שלך.
אני מתאר לעצמי ומקווה שאימא לא התכוונה לפגוע. מבין שזה מתסכל ולא נעים.
מה שכן, היא לא הייתה צריכה לצחוק על הסיטואציה ויכלה להירתם למשימה לקנות לך משהו שיעשה לך נעים בלב ליום ההולדת במקום לבטל את אחותך.
בכל מקרה זו לא ההחלטה שלה אם לקנות פרחים או לא, אלא של אחותך. מה שכן, במידה ואחותך קונה לך פרחים בסוף - עדיף שיישארו בחדר שלך.
אני מתאר לעצמי ומקווה שאימא לא התכוונה לפגוע. מבין שזה מתסכל ולא נעים.
שואל השאלה:
הפרחים לא מפריעים לאמא שלי. היא פשוט חושבת שזה בזבוז כסף לקנות פרחים שייהרסו תוך שבוע
אבל ליום הולדת שלה הבאנו לה פרחים אז למה לי קטע כזה
הפרחים לא מפריעים לאמא שלי. היא פשוט חושבת שזה בזבוז כסף לקנות פרחים שייהרסו תוך שבוע
אבל ליום הולדת שלה הבאנו לה פרחים אז למה לי קטע כזה
אנונימית
^הבנתי.
אם זה ישמח אותך - זה ממש לא בזבוז כסף. גם ללכת לסרט או לצאת למסעדה זה בזבוז כסף כי זה לא נשאר לאורך זמן אם ככה (וזה לא).
המטרה במתנה היא לשמח את מקבל המתנה, זה הכל.
אני הייתי מסביר לאימא ולאחותך שממש היית שמחה לקבל פרחים, יכול להיות שאם היא תבין שזה חשוב לך היא תחזור בעצמה.
אם זה ישמח אותך - זה ממש לא בזבוז כסף. גם ללכת לסרט או לצאת למסעדה זה בזבוז כסף כי זה לא נשאר לאורך זמן אם ככה (וזה לא).
המטרה במתנה היא לשמח את מקבל המתנה, זה הכל.
אני הייתי מסביר לאימא ולאחותך שממש היית שמחה לקבל פרחים, יכול להיות שאם היא תבין שזה חשוב לך היא תחזור בעצמה.
שואל השאלה:
אני לא מרגישה בנח להגיד לה שאני רוצה. כי זאת הייתה אמורה להיות הפתעה והיא הרסה אותה ברגע שסיפרה לי את זה..
אני לא מרגישה בנח להגיד לה שאני רוצה. כי זאת הייתה אמורה להיות הפתעה והיא הרסה אותה ברגע שסיפרה לי את זה..
אנונימית
תשמעי, ההפתעה כבר נהרסה. עכשיו את יכולה רק להוציא את המתוק מהמר. אם לא נוח לך לפנות אל אימא, תדברי עם אחותך. אלה רק פרחים סך הכל וזו החלטה של אחותך אם לקנות אותם, לא של אימא.
זה מבאס שההפתעה נהרסה, אבל מי אמר שזו ההפתעה היחידה שמחכה לך? אולי אחותך מתכננת משהו אחר/משהו בנוסף?
זה מבאס שההפתעה נהרסה, אבל מי אמר שזו ההפתעה היחידה שמחכה לך? אולי אחותך מתכננת משהו אחר/משהו בנוסף?
שואל השאלה:
המשפחה שלי בדרך כלל לא נוהגת לעשות מימי הולדת סיפור גדול. שזה מבאס כי אני מאוד אוהבת ימי הולדת בכללי. בגלל זה אני לא חושבת שאחותי תעשה לי משהו אחר..
ובגלל שהמשפחה שלי לא מתלהבת מימי הולדת, אני לא מרגישה בנח להראות להם כמה זה חשוב לי
המשפחה שלי בדרך כלל לא נוהגת לעשות מימי הולדת סיפור גדול. שזה מבאס כי אני מאוד אוהבת ימי הולדת בכללי. בגלל זה אני לא חושבת שאחותי תעשה לי משהו אחר..
ובגלל שהמשפחה שלי לא מתלהבת מימי הולדת, אני לא מרגישה בנח להראות להם כמה זה חשוב לי
אנונימית
מבין.
אם זה באמת באמת חשוב לך אני הייתי מבקש למרות אי הנעימות והחשש ש"יראו שאכפת לך", אמור להיות לך אכפת - זה יום ההולדת שלך.
גם אם המשפחה לא חולקת את אותה דעה לגבי ימי הולדת או שפחות עושים ממנו עניין, עדיין *לך* זה חשוב, וזה מה שמשנה. את לא צריכה לדחוק את עצמך הצידה.
אני בטוח שאם הם ידעו שזה חשוב לך הם ידאגו לך גם הפעם וגם להבא.
אם זה באמת באמת חשוב לך אני הייתי מבקש למרות אי הנעימות והחשש ש"יראו שאכפת לך", אמור להיות לך אכפת - זה יום ההולדת שלך.
גם אם המשפחה לא חולקת את אותה דעה לגבי ימי הולדת או שפחות עושים ממנו עניין, עדיין *לך* זה חשוב, וזה מה שמשנה. את לא צריכה לדחוק את עצמך הצידה.
אני בטוח שאם הם ידעו שזה חשוב לך הם ידאגו לך גם הפעם וגם להבא.
מבינה אותך, ההורים שלי לא הביאו לי כלום ליום הולדת בכלל...
באותו הנושא: