10 תשובות
אני אישית מאוננת די הרבה
אנונימית
יש הבדל בין להיות פתוחים לבין בריונות ושיימינג רק שתדע
אנונימי
שואל השאלה:
אבל יוצא לך לדבר על זה?
אבל יוצא לך לדבר על זה?
אנונימי
לא בחיים לא מדברת על זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^כן ברור
^^^כן ברור
אנונימי
עברת משהו ממש לא נעים. אף אחד לא אמור לדבר איתך על זה ובטח שלא לצחוק עליך בקשר לנושא כל כך אישי. זה משהו שיש אנשים שמדברים עליו בחופשיות ויש אנשים שזה נשאר בפרטיות בכל גיל גם בגילאים מבוגרים.
בכיתה שלי מדברים על יחסי מין לפעמים אבל על אוננות אף פעם לא
אנונימית
לא עניין של אף אחד שתדע
מצטערת שעברת את זה, מרגיש לא נעים בכלל..
ובסוף זה נושא אינטימי, לא אמור לעניין אף אחד וגם לא צריך לפרט לכל אחד
ובסוף זה נושא אינטימי, לא אמור לעניין אף אחד וגם לא צריך לפרט לכל אחד
בנות לא מדברות על עיניניים כאלה פרטיים, גברים לעומת זאת יותר פתוחים מאיתנו
אבל שתדע, תשמור את המידע האישי הזה לעצמך, הם לא היו צריכים בכלל לדעת או לצחוק על זה
אבל שתדע, תשמור את המידע האישי הזה לעצמך, הם לא היו צריכים בכלל לדעת או לצחוק על זה
באותו הנושא: