15 תשובות
פעם בכמה חודשים
ואין לי שמץ
קונים לי
ואין לי שמץ
קונים לי
פעמיים בחודש כזה, אבל חצי מהזמן לוקח הביתה חצי במסעדה
פעם בשבוע
רק כשאני יורדת לאילת אז אני אוכלת בחנות בביג
פעם בכמה חודשים לצערי
אין שווארמיות יותר מדי טובות בדרום ואני לא מכיר בשאר
אין שווארמיות יותר מדי טובות בדרום ואני לא מכיר בשאר
פעם בחודש כזה?
בהרצל 2 יקר אחוש אבל זה פעם ב
ועוד שווארמיה שבדיוק סגרו אותה אוף
בהרצל 2 יקר אחוש אבל זה פעם ב
ועוד שווארמיה שבדיוק סגרו אותה אוף
פעם בכמה חודשיים
^^הרצל 2 מטורף זה שווה את הפעם בה הזאתי
אם אתה גר בצפון או שיוצא לך להגיע לשם לך לדלית אל כרמל הכל שם טעים לפי מה שהבנתי
שווארמה הדבר הכי טעים שיש אני יכול לאכול כל יום
אבל אני בחיטוב אז פעם אחרונה אכלתי שווארמה במלחמה עם איראן עם המשפחה ומאז לא נגעתי (אני עוד כמה ימים קונה סוף סוף)
לגבי שווארמיות
קריטי (הכי טעים ומפנק)
שאולי (טעם מיוחד)
שמעוני
הפינה הלבנה
אגב אני דווקא לפעמים אוהב לקנות ממקום שאני לא מכיר זה מעניין
אבל אני בחיטוב אז פעם אחרונה אכלתי שווארמה במלחמה עם איראן עם המשפחה ומאז לא נגעתי (אני עוד כמה ימים קונה סוף סוף)
לגבי שווארמיות
קריטי (הכי טעים ומפנק)
שאולי (טעם מיוחד)
שמעוני
הפינה הלבנה
אגב אני דווקא לפעמים אוהב לקנות ממקום שאני לא מכיר זה מעניין
אנונימי
שואל השאלה:
השווארמה היחידה בדרום/ שפלה שהייתה יחסית טובה וטעימה זה היה בארכה בסניף קסטינה בקריית מלאכי ובארכה בגדרה,הלאפה והתוספות שם ממש טעימות ויש מבחר ענק וגדול בתוספות(בצל מטוגן בטמפורה,רסק עגבניות,לחם מטוגן,חמוצים,חצילים,גזר) . אבל לאחרונה השווארמה שלהם מלוחה מידי, שאי אפשר לסיים אפילו רבע או חצי לאפה. בגלל זה אני מחפשת מקום חדש
השווארמה היחידה בדרום/ שפלה שהייתה יחסית טובה וטעימה זה היה בארכה בסניף קסטינה בקריית מלאכי ובארכה בגדרה,הלאפה והתוספות שם ממש טעימות ויש מבחר ענק וגדול בתוספות(בצל מטוגן בטמפורה,רסק עגבניות,לחם מטוגן,חמוצים,חצילים,גזר) . אבל לאחרונה השווארמה שלהם מלוחה מידי, שאי אפשר לסיים אפילו רבע או חצי לאפה. בגלל זה אני מחפשת מקום חדש
אנונימית
^^^ אתה צודק אבל אני פיזית מרוששת
הציפס שלהם זה החיים
הציפס שלהם זה החיים
^^אגב כל השמות שרשמתי הם בשפלה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על ההמלצות ❤
תודה על ההמלצות ❤
אנונימית
אה יש גם את דבוש
אנונימי
באותו הנושא: