10 תשובות
אני נוטה להאמין שהבחירות מעידות על האדם.
לא בארץ זה בטוח
בסטיפס
לפעמים אנחנו ככ נעולים שאנחנו לא שמים לב לדברים קטנים שכן קורים סביבנו.
כל דבר בעיתו ובזמנו
כלום לא עובד בלחץ
פה בטוח לא
שואל השאלה:
^^^^^מזתומרת?
אנונימית
^^לא בהכרח, שמעתי על הרבה שכן הכירו מכאן.
אחרי הכל אנחנו אנשים רגילים ומשועממים.
בכל מקום. השאלה איפה ואיך את מחפשת
הדרך הטובה היא הצעה של חברים
או להכיר עם קבוצת חברים
אם את נתקלת רק באנשים כאלה, כנראה שהסינון שלך לא כל כך מוצלח.
תלוי גם מה הטעם שלך, מה הסטנדרטים, גיל..
התחברות ל