11 תשובות
כן
שמאל>
כן אמאלה
לא
שניהם מכוערים. אבל הקדימה די יפה
לרוב תמיד צד שמאל יהיה יפה יותר קראתי על זה פעם בגוגל אבל אני לא זוכרת את הסיבה
וכן אם זה לא היה מובן גם שלי שמאל
אנונימית
אולי
לא מסתכלת על הפרופיל שלי
כן
יש לי שיער בלונדיני בצד אחד וחום בצד השני מלידה
אוהב את הבלונדיני, הימני
אנונימי
מדוייק, שמאל עושה לי קרי
כן
אבל אני תמיד שוכחת איזה צד
חח בדכ לכל אחד יש את הצד שלו בתמונות וזה דיי נכון
אנונימית
בכולופן אצלי זה שמאל
אנונימית
התחברות ל