8 תשובות
אמאלה מה שלא נדע
את בכלל לא מוזרה
על כמה מתערבים שעדיין לא תקומי
שימי שעונים של הפרש של דקה ביניהם החל מ6 בבוקר
יקח יותר מידי זמן למחוק אותם ואת כבר תהיי ערה
עדיף alarm clock
שואל השאלה:
אני יודעת שלא יקום בגלל זה מפחדת לישון
אנונימית
שואל השאלה:
זה בהפרש של דקה כל שעון ויש גם חלק הפרש של 3 דקות ככה זה עד 6 וחצי שאני ישנה לא תמיד אני שומעת את השעון מקווה שישמע
אנונימית
תבקשי מאחד ההורים/אח/ות
שואל השאלה:
אין לי אפשרות לבקש
אנונימית
אבל אל תשימי מ3
את תתעייפי מהשעונים והתיי אדישה זה לא טוב
התחברות ל