8 תשובות
אמאלה מה שלא נדע
את בכלל לא מוזרה
על כמה מתערבים שעדיין לא תקומי
שימי שעונים של הפרש של דקה ביניהם החל מ6 בבוקר
יקח יותר מידי זמן למחוק אותם ואת כבר תהיי ערה
עדיף alarm clock
שימי שעונים של הפרש של דקה ביניהם החל מ6 בבוקר
יקח יותר מידי זמן למחוק אותם ואת כבר תהיי ערה
עדיף alarm clock
שואל השאלה:
אני יודעת שלא יקום בגלל זה מפחדת לישון
אני יודעת שלא יקום בגלל זה מפחדת לישון
אנונימית
שואל השאלה:
זה בהפרש של דקה כל שעון ויש גם חלק הפרש של 3 דקות ככה זה עד 6 וחצי שאני ישנה לא תמיד אני שומעת את השעון מקווה שישמע
זה בהפרש של דקה כל שעון ויש גם חלק הפרש של 3 דקות ככה זה עד 6 וחצי שאני ישנה לא תמיד אני שומעת את השעון מקווה שישמע
אנונימית
תבקשי מאחד ההורים/אח/ות
שואל השאלה:
אין לי אפשרות לבקש
אין לי אפשרות לבקש
אנונימית
אבל אל תשימי מ3
את תתעייפי מהשעונים והתיי אדישה זה לא טוב
את תתעייפי מהשעונים והתיי אדישה זה לא טוב
באותו הנושא: