14 תשובות
נראלי סבבה
אנונימית
לדעתי כן, זה לא הבדל יותר מדיי גדות של גילאים
לדעתי לא .
כן
לא הכי אבל לא כזה גרוע הכי עדיף אחרי הצבא ואז הפרשים נהיים פחות משמעותיים
פחות
כן
על פניו כן, אבל תכלס שלבים קצת שונים
לדעתי פחות מתאים
לדעתי פחות מתאים
זה. פער של 4 שניפ שבהם יש צבא אני לא חושב ומשום מה בסטיפס יש קטע שהמון אומרים כן אני לא צבין את זה
אנונימי
לדעתי לא אבל גבולי כזה
מאוד תלוי באנשים
כן
בתור בת 19 לא הייתי יוצאת עם 23
לא הבדל משמעותי יותר מדי, תלוי באנשים עצמם.
באותו הנושא: