10 תשובות
יש הרבה מדריכים טובים ביוטיוב ובטיקטוק, ממליצה להסתכל בכאלה של מאפרות
לא להשתמש בדבק של שיין הוא לא טוב תקני מסקארה והכי יפה כזה לעשות בקצה מספר יותר גבוה ואז לאט לאט כזה לרדת
שואל השאלה:
רגע למה לא של שיין?
תעשי לאט כדי שלא תפגעי בעין
הדבק של שיין פשוט לא טוב ולא מחזיק אבל הריסים שלהם וואו
שואל השאלה:
האמת שהריסים מדהימים לפי דעתך כמה ימים עם הדבק של שיין זה יחזיק? זה הדבק הדו צדדי כזה מצד אחד דבק מצד שני שמן מחזק
וואי בחיים לא ניסיתי את של שיין כי אמרו לי שהוא לא טוב אז לא יצא לי
אני אוהבת איך שריסים בודדים נראים יש גם יותר משחק, ואז ממש נוח להדביק עם דבק שקוף לריסים (יודעים שזה מוכן להדבקה ברגע שהפס ששמת על הריס משנה צבע לכחול כזה) ועם פינצטה להרים מהקצה ולהדביק בפס מתחת לריסים אחרי שעשית כבר מסקרה ועיגול ריסים
שואל השאלה:
למה צריך לשים מסקארה המליצו לי אבל לא הבנתי למה
לא חייב אבל לי אישית זה נוח יותר כי זה מתחבר יותר טוב עם הריס המלאכותי (נניח אחרי שסיימתי אני עושה שוב בקטנה עם מעגל ואז זה נדבק טוב יותר) וגם הריסים לפעמים עבים אז כשעושים מסקרה לפני אז זה מתאחד יותר טבעי בעיניי עם הריסים הטבעיים (בגלל שיש מסקרה אז לא תמיד שמים לב שהנפח מגיע בכלל מהריסים המודבקים)
התחברות ל