התחברות
הרשמה
למה עדיין אנשים חושבים שארגנטינה ל תזכה כמו במונדיאל הקודם שאמרו? יש להם אחלה סיכוי עם הגנת ברזל שחקנים מסורים
23 ביוני 2026, 01:36
כדורגל
מונדיאל
תשובה אחת
נכוןן
ה
הקוסם מארץ עוץ-
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
למה אנשים לא חושבעם שארגנטינה תזכה?
מה אתם אומרים על זה שארגנטינה אלופת העולם הנוכחית?
למה כןלם רצו שארגנטינה תנצח ולא צרפת?
מה אתם חושבים על שארגנטינה ניצחה.
גם אתם שמחים שארגנטינה סוף סוף הודחו מהמונדיאל ?
גם אתם שמחים שארגנטינה האנטישמים לא ניצחו?
מה אתם אומרים על זה שארגנטינה ניצחה בגלל שחיתות?
אתם שמחים שארגנטינה ניצחו אתמול?? כן , לא??
אתם שמחים שארגנטינה ניצחה?
אתם מעדיפים שארגנטינה תיקח או צרפת?
למה כולם חושבים שארגנטינה הולכת לנצח? צרפת ממש טובה בתכלס