11 תשובות
אולי איזה מזלט
לא יוצא מזה
לא יוצא מזה
חד משמעית, הייתי מגיבה מזל טוב, או שרק תזכו לעוד מלא שנים מאושרים, דברים כאלה
כן אבל לא שיא ההתלהבות
שואל השאלה:
כבר עבר חצי שעה מאז שהסתכלתי בטח מאוחר מידי להגיב
כבר עבר חצי שעה מאז שהסתכלתי בטח מאוחר מידי להגיב
תגיב באיחור זה עדיף מלא להגיב בכלל
שואל השאלה:
אמאלה זה מפדח כאילו זה יראה שממש חשבתי אם להגיב או לא
אמאלה זה מפדח כאילו זה יראה שממש חשבתי אם להגיב או לא
אבל אם תכתוב משהו מקורי זה יכול להראות כאילו חשבת מה לכתוב
^^אף אחד לא מסתכל על זה או חושב על זה
ואם כן זה ממש מביך מצידו
בכל מקרה תכתבי מזל טוב עם איזה אימוגי או סימן קריאה אנערף
ואם כן זה ממש מביך מצידו
בכל מקרה תכתבי מזל טוב עם איזה אימוגי או סימן קריאה אנערף
שואל השאלה:
יאללה כתבתי חיים פעם אחת
יאללה כתבתי חיים פעם אחת
בבקשה על העצה
ברור
באותו הנושא: