11 תשובות
אולי איזה מזלט
לא יוצא מזה
חד משמעית, הייתי מגיבה מזל טוב, או שרק תזכו לעוד מלא שנים מאושרים, דברים כאלה
כן אבל לא שיא ההתלהבות
שואל השאלה:
כבר עבר חצי שעה מאז שהסתכלתי בטח מאוחר מידי להגיב
תגיב באיחור זה עדיף מלא להגיב בכלל
שואל השאלה:
אמאלה זה מפדח כאילו זה יראה שממש חשבתי אם להגיב או לא
אבל אם תכתוב משהו מקורי זה יכול להראות כאילו חשבת מה לכתוב
^^אף אחד לא מסתכל על זה או חושב על זה
ואם כן זה ממש מביך מצידו

בכל מקרה תכתבי מזל טוב עם איזה אימוגי או סימן קריאה אנערף
שואל השאלה:
יאללה כתבתי חיים פעם אחת
בבקשה על העצה
ברור
התחברות ל