9 תשובות
הרוב פשוט רוצות שיהיה גבוה מהן
אענה לו
מה השאלה
אתנהג אליו כמו אל בן אדם...
מה עוד אני יכולה לעשות? לאיזו תשובה ציפית?
{;
ארק לו בפנים מי הוא שיפנה אליי בכלל
אפליץ עליו
נו נו
יענה לי בחזרה
מה את רוצה שאני יעשה
אדבר איתו
יפה הביטחון זה מקסים
אם הייתי בת הייתי מתקשרת על הטרדה
מי הוא שיפנה אליי הפשוט עם הזה

מה ישלך
אומייגד מה רע בבחור מטר 180 שתדעי שהממוצע בישראל זה אפילו מטר 71 בערך
אני אביא לו כיסא ואעמיד אותו עליו.
סתם אני בעצמי פחות מ1.80 וגם הממוצע הוא פחות..
התחברות ל