10 תשובות
כן
גוד לאק
גוד לאק
כן
כן
כן
שואל השאלה:
לא תמיד אני קמה משעון ואני מפחדת שלא יקום ומחר יש לי יום ארוך
לא תמיד אני קמה משעון ואני מפחדת שלא יקום ומחר יש לי יום ארוך
אנונימית
יהיה קשה
באסה חסה
כן עדיף לך לשים שעון אבל
כןן למ לא
תשימי 10 שעונים אחד אחרי השני
באותו הנושא: