17 תשובות
פיגוע טרור
פיגוע טרור אבל... יש פה משהו מסריח
פיגוע טרור.
אין שאלה
אין שאלה
ככהנ פיגוע טרור
אבל אי אפשר לדעת ברמת ההוכחות שכרגע קיימות
אבל אי אפשר לדעת ברמת ההוכחות שכרגע קיימות
שואל השאלה:
אתם חושבים שהיהודים קשורים לזה איכשהו? שמעתי שהיו ישראלים ליד שרקדו ושמחו ונתנו כיפים אחד לשני בדיוק בזמן שזה קרה
אתם חושבים שהיהודים קשורים לזה איכשהו? שמעתי שהיו ישראלים ליד שרקדו ושמחו ונתנו כיפים אחד לשני בדיוק בזמן שזה קרה
אנונימי
יהודים לא קשור לדעתי
^^לא שמעתי על זה אבל אין קשר
למה להאשים את ישראל תמיד
"הלובי היהודי"
למה להאשים את ישראל תמיד
"הלובי היהודי"
מה
זה סתם קונספירציות אנטישמיות
מי זה "היהודים" מה אנחנו כולם מכירים את כולם עם אותם כוונות ושאיפות? למה שנרצה בזה? איזה מניע יש לנו?
והסרטונים האלה יכולים גם להיות ערוכים או לצאת מהקשרם, אנשים שמחים בלי קשר.
"היהודים" אוהבים את המערב, אין להם סיבה לתמוך בזה.
לא צריך להאמין לתאוריות אנטישמיות.
זה סתם קונספירציות אנטישמיות
מי זה "היהודים" מה אנחנו כולם מכירים את כולם עם אותם כוונות ושאיפות? למה שנרצה בזה? איזה מניע יש לנו?
והסרטונים האלה יכולים גם להיות ערוכים או לצאת מהקשרם, אנשים שמחים בלי קשר.
"היהודים" אוהבים את המערב, אין להם סיבה לתמוך בזה.
לא צריך להאמין לתאוריות אנטישמיות.
^^^^כן, בדיוק כמו ההאשמות של אלג'יריה שהיהודים שולטים בעולם והגנו על מסי שלא יקבל נגדם כרטיס אדום..
שואל השאלה:
המניע הוא זה שכל העולם יכעס על המוסלמים וילחמו בשביל ישראל ויעשו לה את העבודה
המניע הוא זה שכל העולם יכעס על המוסלמים וילחמו בשביל ישראל ויעשו לה את העבודה
אנונימי
ברה
אז מי שמנסה שזה יקרה עושה עבודה ממש גרועה כי כרגע זה הפוך
אז מי שמנסה שזה יקרה עושה עבודה ממש גרועה כי כרגע זה הפוך
שמע אחי אתה שרוט
בזמן ה9/11 לא ידעו עדיין שזה המוסלמים, אז הסרטונים בהכרח לא קשורים.
היהודים זה לא אדם אחד, זה לא איגוד, אולי היו יהודים ששמחו שעכשיו יש שנאה כלפי המוסלמים אבל זה לא אמיתי שאתה מאמין לדברים האלה.
איזה הוכחות יש יותר מאשר שמועות?
בזמן ה9/11 לא ידעו עדיין שזה המוסלמים, אז הסרטונים בהכרח לא קשורים.
היהודים זה לא אדם אחד, זה לא איגוד, אולי היו יהודים ששמחו שעכשיו יש שנאה כלפי המוסלמים אבל זה לא אמיתי שאתה מאמין לדברים האלה.
איזה הוכחות יש יותר מאשר שמועות?
שואל השאלה:
זה הכי הגיוני ישראל תמיד גוררת את ארצות הברית ואת העולם למלחמות מאז ומתמיד.
ועכשיו עד היום למלא אנשים במערב שאומרים את המילה מוסלמים ישר קופץ להם 11/9 וטרור.
אפילו לארצות הברית בעצמה היה תוכנית לביים פיגועים המוניים בשביל להצדיק פעולות צבאיות נגד פידל קסטרו זה לא כזה מופרך שהמוסד והcai היו אחראים במידה מסוימת בפיגועים.
הם תמיד מסתירים ממנו מידע(כמו תיקי אפשטיין, עב"מים, וכו'.)
זה הכי הגיוני ישראל תמיד גוררת את ארצות הברית ואת העולם למלחמות מאז ומתמיד.
ועכשיו עד היום למלא אנשים במערב שאומרים את המילה מוסלמים ישר קופץ להם 11/9 וטרור.
אפילו לארצות הברית בעצמה היה תוכנית לביים פיגועים המוניים בשביל להצדיק פעולות צבאיות נגד פידל קסטרו זה לא כזה מופרך שהמוסד והcai היו אחראים במידה מסוימת בפיגועים.
הם תמיד מסתירים ממנו מידע(כמו תיקי אפשטיין, עב"מים, וכו'.)
אנונימי
אתה לא חושב שאם זה היה היהודים אז אנחנו, "היהודים", היינו יודעים מזה??
אם זה לא אנחנו = זה לא היהודים.
אם זה לא אנחנו = זה לא היהודים.
איך ישראל גוררת את העולם למלחמות
תוקפים אותנו כל הזמן ואנחנו על מצב הישרדות באופן תמיד
יש קונספירציות שאני יכול להאמין להן או לחשוב עליהן כהגיוניות
זו לא אחת מהן וזו לא טענה שמצדיקה את מה שאתה אומר
תוקפים אותנו כל הזמן ואנחנו על מצב הישרדות באופן תמיד
יש קונספירציות שאני יכול להאמין להן או לחשוב עליהן כהגיוניות
זו לא אחת מהן וזו לא טענה שמצדיקה את מה שאתה אומר
שואל השאלה:
^^זה מה שאני אומר זה המוסד לא כל היהודים
^^זה מה שאני אומר זה המוסד לא כל היהודים
אנונימי
שואל השאלה:
ישראל גררה את ארהב למלחמה בעיראק על טענת "נשק להשמדה המונית" שלא היה קיים בכלל. וכל הזמן נתניהו משקר ואומר שאיראן במרחק שבועות מפצצה גרעינית והוא חוזר על זה עוד משנות ה90
ישראל גררה את ארהב למלחמה בעיראק על טענת "נשק להשמדה המונית" שלא היה קיים בכלל. וכל הזמן נתניהו משקר ואומר שאיראן במרחק שבועות מפצצה גרעינית והוא חוזר על זה עוד משנות ה90
אנונימי
באותו הנושא: