11 תשובות
תופעת? אחי זו לא תופעה
ותל אביב
שואל השאלה:
רק תל אביב? יש ערים עם סטטיסטית יותר או פחות?
אנונימי
זה לא שזה לא קיים, פשוט זה שפחות יש מודעות לזה/ מכחישים או מסתירים וכולי.
נגיד בתל אביב והסביבה זה יותר מקובל.
אבל לא בהכרח בכל עיר במרכז מקבלים את זה.
למה תופעה? מה מפריע לך?
הרוב בתל אביב. ולכן אני לעולם לא אעבור לתל אביב
תל אביב
שואל השאלה:
האמת גם גייז\לסביות בחיים לא נראה לי ראיתי פה, לפחות לא בצורה פתוחה
אנונימי
לא בערים שמרניןת מסריחות כמו ירושלים בערים נורמליות כמו תל אביב כן
אנונימית
הם ספציפית כן בכל מקום סטטיסטית אבל במקומות מסוימים הם בעיקר בקהילות שעוברות מפה לאוזן כי הם מפחדים לצאת בפומבי
אנונימי
מכירה גייז ולסביות מהפריפריה.
יש גם חרדים כאלה..
כמובן אבל שבדרך כלל הם לא מוצהרים ומסתירים את זה.

נגיד אני יודעת שיש ערים שמרניות שמסתבר שיש בהן סניף של איגי, אבל אצלם זה סוג של בסתר בשביל שלא יפגעו בהם
טרנסים לא נראלי ראיתי אבל בכללי גייז ולסביות זה בכל המרכז כמעט לא רק תל אביב גם בכללי בארץ אבל הרבה פעמים הם בארון
אנונימי
התחברות ל