התחברות
הרשמה
עם מה טעים לערבב פינלנדיה? כי הטעם לבד מזעזע
22 ביוני 2026, 22:51
אלכוהול
שתייה
וודקה
שתייה חריפה
מתכונים
3 תשובות
לא מערבבים פינלנדיה
G
G0DSPEED
עם לימונענע גרוס זה אחלה
א
אינסומניה
שום דבר
זאת וודקה נוראית
ס
סתםשמנה2
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
האם וודקה פינלנדיה זה טעים עם ערבוב של אקסל?
עם מה טעים לערבב וודקה פינלנדיה?
תנו רעיונות עם מה לערבב וודקה כדי שלא ירגישו את הטעם של האלכוהול
מה טעים לערבב עם פינלנדיה?
מה אפשר לערבב עם פינלנדיה שיהיה יותר טעים?
תגידו פינלנדיה עם מים בטעמים זה שילוב טוב ??
אפשר לערבב פינלנדיה עם אקסל?
אלכוהול פינלנדיה זה בסדר?בכללי מותר לשתות ככה קצת?או שחייב לערבב עם משהו
אפשר לערבב גם פינלנדיה וגם וואן גןך?
מישהו ניסה לערבב ויטמינציק ? למשל טעם ענבים עם טעם פטל טעים?
עם מה הכי טעים לערבב ואן גוך?או שיותר טעים נקי?