6 תשובות
קלינאית תקשורת
או שאת מדברת מהר מדי
או שאת מדברת מהר מדי
קלינאית תקשורת
שואל השאלה:
טוב תודהה
טוב תודהה
אנונימית
היה תקופה שהייתי מגמגם הבנתי שזה נגרם מחוסר ביטחון ליד אנשים אז נכנסתי לתנועת נוער שמחייבת אותי לדבר אם אנשים וזה גרם לי ממש להשתפר בדיבור היום עדיין יש רגעים שאני מתחיל שוב לגמגם כשאני לחוץ או עצוב אבל חוץ מזה אני ממש סבבה (זה מה שעזר לי תנסי לדבר אם גורם מבוגר שימצא איתך דרך לפתור את הבעיה)
מצטרפת למה שאמרו פה
זה מבטא
חוסר ביטחון
את חושבת הרבה על מה שאת אומרת.. המח קופא כששואלים אותך משהו
ובקיצור זה נקרא חרדה חברתית...
מה שהכי עוזר זה לדבר עם אנשים שאת מרגישה נעים איתם שטוב לך איתם שאת לא צריכה להתנצל ולהיות מכווצת
ולהרחיב את המעגל הזה((שימי לב שזה לא נהפך לך לתלות מסוימת בבנאדם אחד) כי האושר,החיות,והחיים שלך לא תלויים באף אחד אלא רק בתוכך-במה שנמצא בראש שלך)
זה מבטא
חוסר ביטחון
את חושבת הרבה על מה שאת אומרת.. המח קופא כששואלים אותך משהו
ובקיצור זה נקרא חרדה חברתית...
מה שהכי עוזר זה לדבר עם אנשים שאת מרגישה נעים איתם שטוב לך איתם שאת לא צריכה להתנצל ולהיות מכווצת
ולהרחיב את המעגל הזה((שימי לב שזה לא נהפך לך לתלות מסוימת בבנאדם אחד) כי האושר,החיות,והחיים שלך לא תלויים באף אחד אלא רק בתוכך-במה שנמצא בראש שלך)
אנונימית
וגםכמו שהגיבו יכולהיות שאת מדברת מהר ומרגישה שלא מבינים מה את אומרת וזה מביך אותך אז נוצר גמגום
אנונימית
באותו הנושא: