7 תשובות
אל תדאג זה נורמלי ולא אבוד
שואל השאלה:
תודה ילדה של אהבה
תודה ג'וני ווקר
אנונימי
לא אבוד
זה עניין של זמן, אל תאבד תקווה
DCC
שמונה בנות ובלי נשיקה?
זה נורמלי לגמרי
הנשיקה הראשונה לא חייבת להיות בגיל צעיר(לא שאתה לא צעיר עכשיו)
היא עוד תגיע וזה לא אבוד
התחברות ל