7 תשובות
לא אבוד
אל תדאג זה נורמלי ולא אבוד
שואל השאלה:
תודה ילדה של אהבה
תודה ג'וני ווקר
תודה ילדה של אהבה
תודה ג'וני ווקר
אנונימי
לא אבוד
זה עניין של זמן, אל תאבד תקווה
זה עניין של זמן, אל תאבד תקווה
שמונה בנות ובלי נשיקה?
זה נורמלי לגמרי
הנשיקה הראשונה לא חייבת להיות בגיל צעיר(לא שאתה לא צעיר עכשיו)
היא עוד תגיע וזה לא אבוד
הנשיקה הראשונה לא חייבת להיות בגיל צעיר(לא שאתה לא צעיר עכשיו)
היא עוד תגיע וזה לא אבוד
כן
באותו הנושא: