8 תשובות
כנראה הוא בלי מצב רוח בגלל הפרידה
תנסו באמת לא להתנשק לידו כי בלי שום קשר יש אנשים שזה לא נעים להם לראות
נשמע שהוא מוציא את התסכול שלו עליכם
מבינה את הכאב שלו
ובו זמנית - אתם לא אשמים
זה קצת מוזר לעשות את זה בסלון לא אשקר
יכול להיות שהוא צחק אבל זה מאוד תלוי בטון שהוא אמר את זה
יכול גם להיות שהוא פשוט מוציא את התסכול שלו אליכם
שואל השאלה:
^^רק התנשקנו קצת בבית ריק
אנונימית
כן כנראה זה בגלל זה
אפשר להבין אותו, הוא מתוסכל
אבל זה לא ממש מוצדק
לא הבנתי מה מוזר לעשות את זה בסלון
כולה נשיקה זה לא שעשיתם ילדים
התחברות ל