9 תשובות
זה טרנד עכשיו הai אז היא עושה את זה בשביל לקדם את עצמה
שואל השאלה:
היא לא מספיק מקודמת?
היא לא מספיק מקודמת?
אנונימית
לא.
כסף זה המניע שלה
כסף זה המניע שלה
אני ממש מסכימה איתך וזה מבאס רצח
גם אודיה עשתה איזה שיר עם זמרת בינה מלאכותית לא ממש הבנתי את הסיפור שלה עם הזמרת הזאת אבל היא משווקת את עצמו איכשהו עם זה וזה ממש מעצבן
גם אודיה עשתה איזה שיר עם זמרת בינה מלאכותית לא ממש הבנתי את הסיפור שלה עם הזמרת הזאת אבל היא משווקת את עצמו איכשהו עם זה וזה ממש מעצבן
ai נהיה טרנד
נראלי פשוט כי היא ידעה שזה יעורר שיח
הכל טריק שיווקי
הכל טריק שיווקי
יכול להיות שאין תקציב היא הוציאה המון שירים בזמן האחרון והיה לה גם 2 אמפי מקס שזה לא רווח גדול
אבל לא נראה לי
אבל לא נראה לי
אנונימית
תאמין לי שהיא עשתה מליונים מהאמפי הזה.
כן היא הוציאה מלא כסף על זה אבל כמות האנשים שהיו שם והמחיר של הכרטיסים היא ממש עשתה רווח ענק כמו כל הזמרים
כן היא הוציאה מלא כסף על זה אבל כמות האנשים שהיו שם והמחיר של הכרטיסים היא ממש עשתה רווח ענק כמו כל הזמרים
הייתי שם זה איזה הוצאה של מליון שקל וזה 25000 אנשים להופעה בערך
הכל היה מושקע ברמה של חול ואני לא מגזימה אני מבטיחה לך
הכל היה מושקע ברמה של חול ואני לא מגזימה אני מבטיחה לך
אנונימית
באותו הנושא: