9 תשובות
כן
עדיף לעשות מלא הדמיות ושזה יהיה הכי הרבה טעויות בהדמיות.
תמשיך לעשות הדמיות
תמשיך לעשות הדמיות
שואל השאלה:
הבעיה שעשיתי כמה פעמים אז חלק מהשאלות חוזרות על עצמן
הבעיה שעשיתי כמה פעמים אז חלק מהשאלות חוזרות על עצמן
אנונימי
כן
אבל כדאי שתנסה עוד פעמיים שלוש
אבל כדאי שתנסה עוד פעמיים שלוש
לא בעיה, חלק מהשאלות הללו יכולות להיות גם בתיאוריה
תוודא שזה לא פוקס אבל כן תיגש
אפשר עד 4 טעויות נראלי
אז סבבה
אז סבבה
כן!
בהצלחה
בהצלחה
תעשה עכשיו אח'כ זה נדחה ונדחה
באותו הנושא: