11 תשובות
כל אחד והאגו שלו את לא יכולה להכליל
גם בנות ככה
זה עושה תחושה של הצלחה שעולה לראש ונוטים לקחת את זה לקיצון בגלל האינטנסיביות של הרגשות
תמיד?
שואל השאלה:
^אני בחיים לא מגיבה ככה זה תמיד מרים לי אבל בקטע טוב ולא מתנשא
את לא הרבה בנות כן
כמו שיש בנים שלא ובנים שכן
זה טבע של הרבה אנשים
זה החיים גברתי
רוב העולם ובפרט צעירים הם אנשים אנוכיים ורדודים בעיקר הבנים עולה להם האגו במקרים כאלה והם דופקים לעצמם ולסביבה את החיים
יש כאלה שכן וכאלה שלא
זה כבר לא קשור לבנים או בנות - זה אופי .
מבטיחה לך שלא כולם כאלה ואת תמצאי מישהו מדהים
כן, את תמצאי
כי למי לא עולה האגו כשרוצים אותו?
אנונימי
^לאדם בריא בנפשו
אתה טועה^
אדם בריא בנפשו ירגיש טוב עם עצמו ועם ערך יותר גבוה כשהוא ידע שרוצים אותו
זה התגובה האינסטינקטיבית והטבעית של הרגש
אנונימי
התחברות ל