3 תשובות
אני טסתי פעם ראשונה לבטומי גאורגיה זה יעד קרוב שעתיים טיסה ומאד זול.
מה שכן הייתה לי חוויה שמה שנקרא בנתה אותי, כי משטרת הגבולות שם עיכבו אותי באמצע הרחוב ושמו עליי אזיקים

אז לא יודע כמה הייתי ממליץ
אבל היה כיף וזה טיול שכן ביגר אותי.

אם את רוצה המלצה אחרת, אולי תתרכזי בעיר אחת זה הכי בטוח, למשל בודפשט שהיא יפהפייה וכנראה יחסית נוח להתמצא שם
שואל השאלה:
מעריכה מאוד
אנונימית
אמסטרדם, רומא
התחברות ל