התחברות
הרשמה
איך אתם בורחים למצ
22 ביוני 2026, 21:24
צהל
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה המקום אליו אתם "בורחים" כשאתם רוצים שקט, להיות לבד?
איך אתם בורחים מהעולם כשאתם מרגישים כמו להיעלם?
אם הייתם בורחים מהבית לאן הייתם בורחים?
למה אנשים בורחים מאוקראינה? כשיש פה בארץ טילים ומלחמה אנחנו לא בורחים כי לא יישארו אנשים בארץ אז למה בורחים מאוקראינה?
יש מקום שאתם בורחים אליו כשקשה לכם?
איך בורחים מהבית?(16)
אם היה לכם אפשרות לברוח לכל מקום בעולם- לאן הייתם בורחים?
מה המקום שאתם בורחים אליו כשרע לכם?
רק ממני בורחים בפרטי ?
מה אתם בורחים,נלחמים או קופאים?
איך הייתם בורחים מהמשטרה?