התחברות
הרשמה
האם כדאי לי להישאר בחוג אומנויות לחימה אם אני הבת היחידה שם?
הלכת לניסיון בחוג mma, לא ידעתי שכולם בנים, אני לא מתביישת וזה גם לא כזה מפריע לי אבל אחותי אמרה שזה לא טוב כי ההבדלים גדולים מדי ולהילחם מולם באימונים יהיה לי קשה כי אנחנו לא אותה רמה
22 ביוני 2026, 21:11
אמנויות לחימה
MMA
עצות
תשובה אחת
גם בחיים האמיתיים אם חלילה יקרה לך משהו לא ירחמו עלייך
לדעתי תישארי
ל
לאדעת יאללה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני מתאמן בחוג של אמנות לחימה ויש לא מעט בנות איתי במכון
320 בחודש לחוג אומנויות לחימה פעמיים בשבוע זה הרבה?
כדאי לי להתחיל להישאר לשיעורי אמנות אחרי בית ספר?
מי שהולך לחוג אומנויות לחימה עם חליפה
יש לי חוג בצהריים זה חוג ריקוד להישאר ערה או לישון?
אם יש 35 ילדים בכיתה איזה אחוז מהתלמידים משתתפים בחוג אומנות?(7 תלמידים בחוג אמנות)
יש חוגי אומנויות לחימה גם לאנשים בוגרים שאף פעם לא התנסו בזה?
אני רוצה להרשם לחוג של אומנות לחימה כלשהי מה הכי כדאי?
יש פה אנשים שהכירו חברים מחוגים של אומנויות לחימה?
לשבת על מישהו כדי לנצח בחוג של אמנות לחימה זה רמאות לדעתכם?
כמה אנשים אמורים להיות בחוג של אומנות לחימה?