4 תשובות
אם זה באמת מפריע לך, תעשה ניתוח והמשפחה שלך תקבל אותך ככה או ככה כי זה בחירה שלך,הגוף שלך ואתה כבר בן 20 אז אתה מעל גיל 18.
בסופו של דבר לאנשים תמיד יש מה להגיד, אז תעשה מה שנוח לך
ואם לא ניתוח יש הזרקות , גם אופציה
גם אני הייתי ככה בהתחלה ובסוף עשיתי את הניתוח למרות הפחד מהסביבה ואין מרוצה ממני
אחרי חודש כבר אף אחד לא זכר את זה שבכלל עשיתי אותו
בתור בחורה, אני אגיד את האמת שיותר יפה לבנים אף גדול ולא אף קטן/ישר ברצינות כי מה אם יש בחורה שיש לה אף לא ישר וגבר עם אף ישר סולד כזה זה מוריד ממש
התחברות ל