5 תשובות
לצערי כן
נראלי העולם מצפה ממך פחות מדי את האמת
רוב הדברים שכתבת פה בכלל לא באמת מצפים ממך
אף אחד לא מצפה ממך לטוס
רוב הדברים שכתבת פה בכלל לא באמת מצפים ממך
אף אחד לא מצפה ממך לטוס
שואל השאלה:
אבל זה נהפך לסטנדרטים שאם אתה לא עונה להם אז אתה סאחי/ עני/ לא מטופח/ לא מפותח וחסר יוזמה
מי שמבין מבין
אבל זה נהפך לסטנדרטים שאם אתה לא עונה להם אז אתה סאחי/ עני/ לא מטופח/ לא מפותח וחסר יוזמה
מי שמבין מבין
אנונימית
האם אני מסכימה איתך? רצח
האם יש מה לעשות עם זה? לא
שמים עלינו פס
^ נאמר**
האם יש מה לעשות עם זה? לא
שמים עלינו פס
^ נאמר**
את יכולה להיות טיפס שלא שם זין על העולם ועושה מה בא לו
אבל אם את רוצה להיות טיפוס שעושה מה שכולם דורש אז אל תתלוני על זה
פשוט תחליטי מי את רוצה להיות
אבל אם את רוצה להיות טיפוס שעושה מה שכולם דורש אז אל תתלוני על זה
פשוט תחליטי מי את רוצה להיות