16 תשובות
לא. לא הגיוני.
את אפילו לא מכירה אותו.
את אפילו לא מכירה אותו.
אני גם ככה זה נורמלי
אנונימית
אפשר להבין אותך
מה
שואל השאלה:
נו זה הדרך הכי טובה להכיר את כולי
לא?
נו זה הדרך הכי טובה להכיר את כולי
לא?
אנונימית
כן
דברי חוכמה משואלת השאלה פה
הגיוני מאוד
הגיוני מאוד
חבל שאין יותר כמוך
אנונימי
שואל השאלה:
תודה צ'חצ'ח
משתדלת
תודה צ'חצ'ח
משתדלת
אנונימית
זה פשוט אומר שאת נמשכת אליו, לגיטימי לגמרי
הגיוני את איכותית סך הכל
לגמרי היגיוני
לאט לאט זה ירגע
לאט לאט זה ירגע
שואל השאלה:
תודה חחח
תודה חחח
אנונימית
ברורורו
הגיוני
אפשר פרח
באותו הנושא: