16 תשובות
לא. לא הגיוני.
את אפילו לא מכירה אותו.
אני גם ככה זה נורמלי
אנונימית
אפשר להבין אותך
שואל השאלה:
נו זה הדרך הכי טובה להכיר את כולי
לא?
אנונימית
כן
דברי חוכמה משואלת השאלה פה
הגיוני מאוד
חבל שאין יותר כמוך
אנונימי
שואל השאלה:
תודה צ'חצ'ח
משתדלת
אנונימית
זה פשוט אומר שאת נמשכת אליו, לגיטימי לגמרי
הגיוני את איכותית סך הכל
לגמרי היגיוני
לאט לאט זה ירגע
שואל השאלה:
תודה חחח
אנונימית
ברורורו
אפשר פרח
התחברות ל