5 תשובות
סליה בחולון
שואל השאלה:
יצא לך לעבוד שמה? יש שכר לפי שעה או רק לפי טיפים?
אנונימי
לא יצא לי לעבוד שם, פשוט ראיתי המון נערים שעובדים שם ויש אחלה של תנאים
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימי
התחברות ל