5 תשובות
סליה בחולון
שואל השאלה:
יצא לך לעבוד שמה? יש שכר לפי שעה או רק לפי טיפים?
יצא לך לעבוד שמה? יש שכר לפי שעה או רק לפי טיפים?
אנונימי
לא יצא לי לעבוד שם, פשוט ראיתי המון נערים שעובדים שם ויש אחלה של תנאים
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימי
בכיף
באותו הנושא: