7 תשובות
לעשות משהו שקשה עזר לי
אחי היקר תאמין לי הייתי במצבים דומים וקשים מכך הדבר היחיד שעזר לי זה להתקרב לבורא ברוך הוא תנסה סמוך עלי ואני לא דתי
יש משהו שאתה אוהב? נסה למצוא תחביב או משהו שאתה מתעניין בו ולקרוא עליו, אני מאוד אוהב לקרוא על היסטוריה ולספר לאנשים על דברים מעניינים שקראתי
אנונימי
להמשיך לחפש טיפול רפואי
יש הרבה במערכת שלא נותנים חשיבות כמו שצריך לנושא הזה ואל תמשיך לסבול
בנוסף
לאהוב את עצמך
כל יום לומר לעצמך דברים טובים
להרים לעצמך , להעניק לעצמך
ולפתח מערכת יחסים טובה עם עצמך כי אתה עם עצמך זה לכל החיים וזה הכי חשוב
יש סרטון ביוטיוב שעזר לי מאוד באופן אישי. הוא מתאר 7 דברים שאפשר לעשות כדי להגביר את האומללות שלנו כמה שניתן. כמובן שכוונת הסרטון היא שנעשה ההיפך. 6 דקות צפיה.
תחפש טיפול רפואי או פסיכולוג
היי חבר אני חייב להגיד לך שגם אני הייתי במצב לא כלכך טוב ובאמת אני ממליץ לך להתקרב לבורא שלנו שיתן שלוות נפש וגם תיכנס למקווה מספר פעמים זה עושה רוגע בנפש מנסיון אתה בר שינוי זה ברור אני מאמין שתצליח אתה מוכשר ונהדר אל תתייאש אתה השראה ותהייה השראה גדולה יותר בע"ה מאחל לך בהצלחה ושבעזרת השם תצא ולא יחזור כל רוע כזה ואחר למחשבותיך