6 תשובות
תכתבי את כל מה שעובר עלייך
תכתבי את מה שאת מרגישה
תתני לעצמך מקום
ותתני לעצמך חמלה ואהבה
תעשי דברים שעושים לך טוב
תצאי , תטיילי, תשמעי מוזיקה, תקראי, תאכלי אוכל טעים
תכתבי את מה שאת מרגישה
תתני לעצמך מקום
ותתני לעצמך חמלה ואהבה
תעשי דברים שעושים לך טוב
תצאי , תטיילי, תשמעי מוזיקה, תקראי, תאכלי אוכל טעים
מה קרה תספרי לנו, למה את בוכה כל הזמן
כנראה יושב עלייך הרבה אין לזה איך לצאת חוץ מבכי
אני פה תמיד אם את רוצה לשתף וגם אם לא לשתף וסתם לדבר❤
אני פה תמיד אם את רוצה לשתף וגם אם לא לשתף וסתם לדבר❤
כנראה את מכחישה מה שעובר עלייך זאת תופעה נפוצה ואני מזדהה עפ זה אם את צריכה מישהו שיקשיב לך ולפרוק אני פה להקשיב ולתמוך
כנראה יושבים עלייך דברים.
את מוזמנת לכתוב פה ולפרוק❤
את מוזמנת לכתוב פה ולפרוק❤
אני יכולה לשאול בת כמה את?
הייתי במצב שלך כשהתחלתי את גיל ההתבגרות
לא הייתה לי "סיבה" להרגיש ככה אבל הרגשתי
אחרי כמה זמן אובחנתי בדכאון
לא צריכה להיות סיבה בחלק המקרים
את לא חייבת לאף אחד דין וחשבון
ומה שאת מרגישה הוא בהחלט נורמאלי ולגיטמי
אה, ואת לא תרגישי ככה לכל החיים
זה משתפר
הייתי במצב שלך כשהתחלתי את גיל ההתבגרות
לא הייתה לי "סיבה" להרגיש ככה אבל הרגשתי
אחרי כמה זמן אובחנתי בדכאון
לא צריכה להיות סיבה בחלק המקרים
את לא חייבת לאף אחד דין וחשבון
ומה שאת מרגישה הוא בהחלט נורמאלי ולגיטמי
אה, ואת לא תרגישי ככה לכל החיים
זה משתפר
אנונימית
באותו הנושא: