6 תשובות
קשה לי לומר כרגע, אבל כן מדברים עם הרבה אנשים, בסיס סגור תכירי יותר אנשים ובסיס פתוח סנובים
בבסיס הכרתי עוד חברים בנוסף לאלה שהיו לי מהתיכון, וגם עשיתי כמה פעמים שילוב חבורות
אז סה"כ יצא מזה רק טוב
אז סה"כ יצא מזה רק טוב
זה בייסיקלי סוגר אותך עם אנשים
מצאתי את עצמי חבר עם אנשים שבאזרחות ממש לא הייתי חבר שלהם
לא תמיד זה ככה ולא לכולם
אבל התשובה בגדול היא כן
בנוסף כולם שם מחפשים חברים ולהכיר אנשים כולם ידותיתים
זה חברויות שממשיכים איתם לאזרחות ומשיגים קשרים וכאלה
מצאתי את עצמי חבר עם אנשים שבאזרחות ממש לא הייתי חבר שלהם
לא תמיד זה ככה ולא לכולם
אבל התשובה בגדול היא כן
בנוסף כולם שם מחפשים חברים ולהכיר אנשים כולם ידותיתים
זה חברויות שממשיכים איתם לאזרחות ומשיגים קשרים וכאלה
שואל השאלה:
אני עושה בסיס פתוח :(
אני עושה בסיס פתוח :(
אנונימית
איזה בסיס?
אצלי לא השתפר, אבל אצל כל אחד זה שונה.
אנונימי
באותו הנושא: