14 תשובות
את מוזמנת לדבר איתי ❤
תמיד פה בשבילך עם את צריכה משהו רק תכתבי לי
נשמע שאת בתקופה לא פשוטה
שולחת לך אנרגיות טובות
חשוב לזכור להרים לעצמינו ולטפל בעצמינו, להעניק לעצמינו אוזן קשבת ולהתבודד קצת עם המחשבות שלנו שלפעמים אנחנו טובעים בהן
עוזר לכתוב אותם
עוזר לפרוק אותם לאחרים אבל לא תמיד זה מתאפשר ולכתוב זו אופציה נהדרת
ממליצה לך לנסות
בנוסף מוזיקה והרבה תמיד טוב לנשמה
הליכות לבד עם עצמך
לנסות לתת לעצמך חמלה ומקום
את עם עצמך לכל החיים- לטפח מערכת יחסים עצמית טובה זה מה שחשוב ובונה אותנו
תאהבי ותחמיאי לעצמך
שולחת לך אנרגיות טובות
חשוב לזכור להרים לעצמינו ולטפל בעצמינו, להעניק לעצמינו אוזן קשבת ולהתבודד קצת עם המחשבות שלנו שלפעמים אנחנו טובעים בהן
עוזר לכתוב אותם
עוזר לפרוק אותם לאחרים אבל לא תמיד זה מתאפשר ולכתוב זו אופציה נהדרת
ממליצה לך לנסות
בנוסף מוזיקה והרבה תמיד טוב לנשמה
הליכות לבד עם עצמך
לנסות לתת לעצמך חמלה ומקום
את עם עצמך לכל החיים- לטפח מערכת יחסים עצמית טובה זה מה שחשוב ובונה אותנו
תאהבי ותחמיאי לעצמך
נשמע לא פשוט ביותר את השראה ואני מאמין שתצליחי בכל אשר עומד מולך תתחברי לבורא עולם ואם את רוצה תכנסי למקווה זה עושה רוגע בנפש ואני מאחל לך המון בהצלחה ושבע"ה שום מחשבה רעה או כל דבר רע שהוא שלא יהיה לך
למה את בוכה כל הזמן, מה קרה לך ?
מי פגע בך מתוקה. :/
מי פגע בך מתוקה. :/
שואל השאלה:
תודה רבה לכם❤
תודה רבה לכם❤
אנונימית
תנסי אולי לגשת לעובדת סוציאלית בבית הספר שלך ותדברי איתה גם כן. אולי היא תעזור לך.
מה בכללי כל כך מפריע לך שאת עצובה ובוכה , תספרי לנו , אולי נדע איך לעזור לך ומה להציע לך.
מה בכללי כל כך מפריע לך שאת עצובה ובוכה , תספרי לנו , אולי נדע איך לעזור לך ומה להציע לך.
^^אין בעד מה מתוקה.
תהיי חזקה גיבורה שלנו!
את תצליחי , את תיראי שהכל יסתדר לך בחיים.
אל תבכי , תנסי למצוא אנשים טובים שתוכלי לספר להם מה מפריע לך , אולי איזו חברה טובה או חבר טוב , אנשים שאכפת להם ממך ואוהבים אותך ורוצים שיהיה לך טוב. תדברי איתם תתייעצי איתם, תספרי להם מה מפריע לך.
את יודעת.. לפעמים חבר או חברה בגילך מהכיתה הם האנשים שהכי הרבה יכולים לעזור לך כי הם בגילך והרבה פעמים מתמודדים מול קשיים דומים כמוך. הם התחילו את הדרך של החיים האלה באותו נזמן שאת התחלת אותה, והם בערך עברו מרחק דומה לפחות בזמן שלהם בעולם הזה כמוך, אולי הם יצליחו להבין אותך מאוד טוב ואיכשהו לעזור לך יותר טוב מכל אחד אחר?
תחשבי על זה..
בכל מקרה גם אנחנו פה, אנחנו תומכים בך מתוקה, ומקווים שהכל יסתדר לך ❤
תהיי חזקה גיבורה שלנו!
את תצליחי , את תיראי שהכל יסתדר לך בחיים.
אל תבכי , תנסי למצוא אנשים טובים שתוכלי לספר להם מה מפריע לך , אולי איזו חברה טובה או חבר טוב , אנשים שאכפת להם ממך ואוהבים אותך ורוצים שיהיה לך טוב. תדברי איתם תתייעצי איתם, תספרי להם מה מפריע לך.
את יודעת.. לפעמים חבר או חברה בגילך מהכיתה הם האנשים שהכי הרבה יכולים לעזור לך כי הם בגילך והרבה פעמים מתמודדים מול קשיים דומים כמוך. הם התחילו את הדרך של החיים האלה באותו נזמן שאת התחלת אותה, והם בערך עברו מרחק דומה לפחות בזמן שלהם בעולם הזה כמוך, אולי הם יצליחו להבין אותך מאוד טוב ואיכשהו לעזור לך יותר טוב מכל אחד אחר?
תחשבי על זה..
בכל מקרה גם אנחנו פה, אנחנו תומכים בך מתוקה, ומקווים שהכל יסתדר לך ❤
בואי לפרטי
אני ממש מבין אותך, גם אני בודד ומתמודד לבד עם כל מיני כאבים וקשיים.
מוזמנת לדבר
מוזמנת לדבר
את כמוני
אנונימית
את מוזמנת לדבר איתי תמיד
מצרפת אלייך.. גם אני רגישה יתר.. החיים קשים
מוזמנת לדבר איתי❤
באותו הנושא: