5 תשובות
כן תאכלי
כן
אנונימית
תאכלי !
יום חדש היום אין שום קשר לכמה אכלת אתמול
אם כואב לך הבטן תאכלי משהו קטן נראלי שאורז טוב לבחילות (כי הוא סופג נוזלים וכאלו לא בטוחה), ובאופן כללי את לא צריכה להאשים את עצמך בגלל שאתמול אכלת קצת יותר מידי3>
אם תצטרכי משהו אני כאן
התחברות ל
באותו הנושא: