25 תשובות
לכולם יש
כן, זה נורמלי
אנונימית
אכן כן אייל אכן כן
למה מביך? זה גוף האדם
היום נירמלו את זה שאישה חייבת להיות חלקה אבל יש לי הפתעה בשבילכם: גם לנשים יש שיער גוף כמו לגברים רק יותר מדולל ודק
אנונימית
כל בן אדם בערך? חוץ ממי שבורך בלא להיות שעיר
אנונימית
כן
כן אבל הן חייבות להוריד לעומת גברים בגלל זה נראה לך שלא
אנונימי
לכולן יש
הן לא חייבות להוריד מה
יש לנשים ולגברים שיער בכל אזור בגוף חוץ מכפות רגליים והידיים
אנונימית
איך אני יודעת שהעולם השתגע?
שיער גוף נהיה מביך
אנונימית
כן ברור שיש חחח
למה זה מביך? כאילו זה הגוף שלך זה לא מביך
אנונימית
חיים שלי אם מביך אותך תעשי לייזר. שיער זה נורמטיבי לגמריי.
אנונימית
לבני אדם יש
take that as you will
כן כי לכולם יש.
כן לצערנו
אני עושה לייזר אבל מה אמור להיות מביך? זה נורמלי
לכולן יש וברור שזה מביך
אנונימית
כן
אנונימית
לכולם יש שיער בתחת וגם לא רק שם כמעט בכל אזור בגוף זה פשוט אנושי אם זה מביך אותך או יותר נכון לומר לא נעים לך פשוט תורידי זה לא בעיה בכלל
אנחנו יונקים, יש לנו שיער בכל מקום. אשכרה 97% מהגוף גם אם לא רואים יש שיערות קטנות בכל מקום.
לא חייב להוריד
יש אני מורידה בלייזר
יש וזה ולא מביך
יהיה בסדר לכולן ולכולם יש
אנונימית אין גם שערות בעיניים