4 תשובות
מה שטוב לכל אחד. אם יש אהבה וכימיה אז מה זה משנה?
יש היתרונות ל2 האפשרויות
לדעתי בימנו זה לא כזה משנה כבר כי יש את הבדיקות הגנטיות ורוב המנהגים כבר מתאחדים גם ככה ומתחיל להיות מנהגים דיי אחידים "מנהג ישראל"
לדעתי בימנו זה לא כזה משנה כבר כי יש את הבדיקות הגנטיות ורוב המנהגים כבר מתאחדים גם ככה ומתחיל להיות מנהגים דיי אחידים "מנהג ישראל"
אנונימית
אשכנזי ואשכנזייה זה מחלות בטוח חחח
שואל השאלה:
^^ואת לא חושבת שזה נכון נגיד מה שאומרים על אשכנזים שהם "יותר מאופקים" או על מרוקאים שהם "אנשים חמים"?
^^ואת לא חושבת שזה נכון נגיד מה שאומרים על אשכנזים שהם "יותר מאופקים" או על מרוקאים שהם "אנשים חמים"?