14 תשובות
זה לא כזה גרוע אבל מניסיון אנשים מסוימים יחשבו שזה מוזר. לא שזה באמת בעייתי.
אנונימית
מערכות יחסים שבנויות על שקרים לא שורדות והן לא בריאות
אז שיקרת לו (?)
אז למה שיקרת לו
לשקר זה לא טוב למערכת יחסים
שואל השאלה:
דיי בטעות ככה יצא, הבנתי את הטעות שלי אל תצאו עליי
אנונימית
אל תעשי את זה עדיף לך שלא,
כל שנה בגיל הזה זה משמעותי
וגם כנראה הוא יכול לנצל אותך ככה
לא ממליץ
שואל השאלה:
פשוט השאלה שלי איך אני אומרת לו את זה ואם באמת לחכות שזה יתקדם למשהו זוגי או לחתוך את זה כאן?
אנונימית
תחתכי איתו
שואל השאלה:
דיי אוף לא באלי אבל ואני מתחילה להיקשר אליו
אנונימית
חבל לשקר.
גם לי זה קרה השבוע ואחרי יומיים של קשר החלטתי שאני מספרת לו את זה והוא קיבל את זה בטוב פשוט שאל למה לא אמרתי לפני (מרגיש לי שזה יותר מדי כי הוא כאילו חגג כבר 18 אז אני לא מדברת איתו כבר)
כאילו אם את רוצה בואי לפרטי ואני אסביר לך את הסיפור ואשלח לך את ההודעה ששלחתיי
לדעתי אם את עולה לי והוא עולה ליס זה קצת מוזר כי אתם בשלבים אחרים אבל בכללי זה לא טוב ששיקרת אם חשוב לך תגידי לו ותראי אם מתאים לו בכלל
התחברות ל