יש כאן אולי אנשים שנרשמו או היו רשומים לחילופי תלמידים בחו"ל? או אנשים שאולי קצת מבינים בזה? או מכירים אנשים שביו בזה
אם כן איך זה הולך? איפה ואיך נרשמים לזה? חשבתי להרשם לחילופי תלמידים ביפןן אני מקווה שאני אתקבלל דיברתי על זה היום עם ההורים שלי אבל אני קודם צריכה לעבור מבחן N4 או לפחות N5 ביפנית כי אני לא יודעת אנגלית