12 תשובות
כאילו מלון סבבה בשביל לישון בו
הייתי שבוע שעבר מלון סבבה אווירה טובה חדרים לא משהו אוכל גם סבבה
לא הייתי ממליץ עליו אבל ביחס למחיר זה סבבה
אני אישית לא חושב שאני ילך אליו עוד פעם
לא הייתי ממליץ עליו אבל ביחס למחיר זה סבבה
אני אישית לא חושב שאני ילך אליו עוד פעם
מאיזו בחינה החדרים לא משהו?
וכמה עלה לכם?
אה ועוד משהו אם את הולכת סופ"ש תוודאי איתם לפני שהיציאה מהחדר במוצאי שבת כי אותנו רצו להוציא בשבת בבוקר
עלה 2700 לחדר של זוג +2 מחמישי בצהריים עד מוצאי שבת
והחדרים מאוד צפופים וקטנים
תודה רבה, אתה עוזר לנו מאוד!
ואיך הבריכה שם?
בריכה סבבה לא מידי גדולה יש שעות שעמוס יותר יש שעות פחות
בכיף תהנו:)
❤❤
באותו הנושא: