46 תשובות
תלוי באיזה מצב היא
אם היא מספיק בוגרת ויש לה את הכסף ואת היכולת כן או לא אז לא
להוליד אותו
היא כבר אחרי לימודים וזה פחות לחץ עליה אבל החלטה שלה מה לעשות בגדול
מה שבא לה

ברוב המקרים לדעתי הפלה, אבל אם היא נגד זה או ממש רוצה את הילד, שתעשה מה שהיא רוצה
מה שבא לה
זה גיל לא נורא להביא ילדים וכל אחת חושבת משהו אחר
החלטה שלה, אין צריכה או לא צריכה
אני הייתי מפילה
לדעתי להפיל, סביר להניח שבגיל כזה אין לה את היכולות הכלכליות לטפל בילד במיוחד בישראל שיוקר המחיה קשה בטירוף
שואל השאלה:
אבל להפיל זה גם להרוג את התינוק וגם ליצור נזק מנטלי ונפשי
אנונימי
^אבל מה לעשות אם אין דרך לטפל בתינוק? מצב שני או להפיל או ללדת לאימוץ אבל עדיין
אנונימית
תלוי בה וביכולות וברצונות שלה, וגם של האבא העתידי (אם זה מקרה מהסוג הזה ולא משהו נורא אחר)
שואל השאלה:
ברגע שמישהי בוחרת לשכב זה אומר שהיא צריכה להיות מוכנה לאפשרות כי אמצעי מניעה זה לא בטוח זה מרגיש חסר אחריות להרוג על זה תינוק
אנונימי
אם חס וחלילה נאנסה?^
להחלטתה
יש פה כל כל הרבה דקויות שאי אפשר להגיד משהו כזה כללי שהוא נכון לכולם
זה תלוי בה ומה היא מעדיפה וחושבת לנכון
להוליד
אני בכללי נגד הפלות כל עוד זה לא מאונס
הפלה יכולה לפגוע ברחם
אנונימית
תלוי אם היא מרגישה מוכנה לילד
רוצה לשמור את הילד ומסוגלת לתמוך בו ותוך כדי להגשים גם את עצמה? היא יכולה לשמור.
מרגישה שהיא תתפספס ושאין לה יכולת לתמוך בילד בגיל כזה? היא יכולה להפיל.
הכל ממש תלוי במצב של האדם. העיקר שיש לכולנו את הזכות לבחור :)
אנונימית
להוליד
החלטה שלה
החלטה שלה
אני הייתי מפילה
DCC
אם היא רוצה ילדים בגיל כזה זכותה אבל אם בטעות קרה כמובן שלהפיל
באופן כללי זאת לא החלטה נכונה לדעתי כי כל החיים לפנייה והיא לא צריכה למהר להביא ילדים, עדיף שאת השנים האלה תשקיע בלפתח לעצמה את הקריירה כדי שתוכל לגדל את הילד בנחת ושלא יחסר כלום
מה שהיא רוצה
ובכללי למה להתערב לנשים ברחם הן יעשו מה שהן רוצות וזה לא עניין של דעה
אין פה תשובה אחת נכונה זה מאוד תלוי סיטואציה
ואומרת את זה בתור אחת בת 19 בחודש שישי
ואני לגמרי הייתי מבינה מישהי שהייתה מחליטה להפיל
זאת החלטה גדולה ולא קלה לשום כיוון
אנונימית
אתם מבינים שמדובר בנשמה?
לקחת נשמה זה לא דבר של מה בכך, היא צריכה לעשות על זה שאלת רב וברוב ככל המקרים ימליצו להביא לעולם את הילד/ה.
כמובן שלא שופטת ולא נמצאת בנעליים של מישהי כזאת כדי להיות במקומה שגם בשבילה זה סרט לא פשוט.
אנונימית
^^שיהיה הריון קל ולידה קלה❤
DCC
^תודה רבה
אנונימית
החיים של הילד לא תלוי באיזה רב חיצוני נו באמת
אנונימי
הפלה באמת יכולה לפגוע ברחם.. היא לא בגיל תיכון. סיימה תיכון..וגם אם היא לא הומלסית שגרה ויושנת ברחוב /נאנסה לדעתי כדאי לה להוליד.
וזה כיף להיות אמא צעירה , זה טוב גם לילד.ככה לאמא יש הרבה כוח לשחק איתו ולתת לו תשומת לב.
אנונימית
הפלה חובה
זה גיל צעיר מידי
אנונימי
מה צעיר בגיל 19? הגוף סיים להתפתח. גודלים עד גיל 17 וחצי , 18 גג.
אנונימית
לבחירתה
למה יש בכלל ספק ברור שהפלה
לדעתי מה שהיא רוצה וההורים
מדהים שכל הבנים אומרים להפיל וכמעט כל הבנות חושבות ש2 האפשרויות לגיטימיות
אנונימית
זה עניין של בחירה
אם היא מרגישה מוכנה מבחינה טכנית ונפשית והיא רוצה למה לא?
אם היא לא אז לא
תלוי מצב.
תלוי באיזה שלב היא בהריון, חודש ראשון זה מאוד שונה מחודש שמיני מבחינת מצב העובר וכמה הוא מודע, סובל ודומה לבן אדם. בהתחלה הוא צבר תאים בלי מודעות, אחרי משהו אחר לגמרי, זה הבדל רלוונטי.
מעבר לזה, זה תלוי גם במצב שלה, נפשית, כללית ועוד. האם היא חושבת שהיא יכולה להעניק לו בית טוב? האם היא מוכנה לזה נפשית? ועוד.
אין תשובה חד משמעית, זה מאוד תלוי בנסיבות
בחירה שלה אין פה צריכה
מה שהיא מחליטה
גוף שלה חוקים שלה
לדעתי זאת לא צריכה להיות דעתי
אנונימי
לא להיכנס לזה מלחתחילה לא שופטת אף אחת חלילה אבל אם יש אפשרות שלא בגיל הזה אז פשוט לא
להוליד
לא משנה הגיל, לא רוצחים תינוקות, הפלה זה רצח
תלוי במצב שלה יש נשים נשואות כבר בגיל הזה
להפיל
אנונימית
החלטה שלה בלבד, עדיף שלא תספר את זה גם לאחרים מהפאן הנפשי כמובן.
זה לא לדעתנו זה לדעתה
היא לא צריכה כלום היא צריכה לעשות מה שטוב לה
התחברות ל