9 תשובות
דיווה זה תלוי עד כמה את מרגישה מוכנה ובנוח עם זה
שואל השאלה:
אני מרגישה ממש סבבה אבל אבא שלי חושש אחושלוקי
תלכי למקום שאת מכירה עדיף ועם בנות שאת סומכת עליהן בעדיפות למקום שיש שם עוד אנשים כמו מסעדה לדוגמא או קניון או כל מקום שיש שם הרבה אנשים ואת מרגישה שם יותר בטוחה
את גם יכולה לבקש מאבא שלך שאם הוא ממש חושש אז הוא יכול להסיע אותך לשם ושבעצמו יראה מהרכב שמדובר בבחור רגיל שאפשר לסמוך עליו, אני מבין שיש לו חששות אומנם אבל את רוצה להכיר מישהו שמוצא חן בעינייך סביר להניח אז אין כל כך מה לעשות בסוף חייבים לעשות צד כלשהו לעבר. פשוט תשתדלי לעשות אותו כמה שיותר בצורה בטוחה שזה בעצם פחות או יותר כמו שרשמת מהתחלה וזה מאוד אחראי מצידך.
שואל השאלה:
תודה יומן עתיק :) יש לך טיפים איך לשכנע שיסכימו לי לצאת? אבא שלי ממש נגד זה שאני אכיר מישהו בכללי..
תגידי לאבא שלך שאת כבר ילדה גדולה ושאת רוצה להכיר מישהו, את רוצה זוגיות , את רוצה שיהיה לך חבר שיגן עלייך ויאהב אותך ואת אותו, את רוצה להיות ולהרגיש שמחה ומאושרת בחייך ולא ילדה של אמא ואבא. אם את מעל 18 אז את יכולה לקבל החלטות באופן עצמאי ואת מאוד רוצה לדאוג לעתיד שלך, אני לא רואה סיבה שהוא או אמא שלך יתקעו לך קוצים בגלגלים וחא ירצו בכך שהבת שלהם תתקדם בחיים
שואל השאלה:
אני מתחת ל18 זו כנראה הסיבה העיקרית
שואל השאלה:
אבל אני עדיין לא רואה בזה שום דבר רע
נכון, אין בזה שומדבר רע, צודקת.
ההפך הוא הנכון, אם תכירי מישהו מגיל יותר צעיר אז תצליחי להוריד לעצמך את הכאבים ראש בעתיד בכל הקשור למצוא חבר כי כבר יהיה לך.
אבל כמובן תלוי בגיל שלך אם את יחסית ממש קטנה אז זה כן טיפה בעייתי אם את בת 16 או 17 אז זה יחסית בסדר