12 תשובות
בטח לשלוח
כן
{;
שואל השאלה:
אפילו שעבר מלא מלא זמן? ואם יש לו מישהי שלא תראה את זה בעין לא יפה
זה לא חייב ללכת למקום כזה זה בקטע אנושי
את לא מתחילה איתו או משהו, רק משתתפת בצערו.
{;
שואל השאלה:
היי מה קורה?
שמעתי מה קרה אני מאוד מאוד מצטערת לשמוע מה קרה משתפת בצערך תיהיו חזקים
רציתי לרשום את זה זה בסדר?
כן
מעולה
{;
שואל השאלה:
אוקי אני אשלח עכשיו אני קצת מפחדת ומרגישה לא קשורה לשלוח
את חושבת על זה יותר מדי ולוקחת את זה למקום הלא נכון,אח שלו נפטר ואת בתור בן אדם שולחת לו הודעה כי הכרת אותו והוא היה חלק מהחיים שלך,אנשים שלא מכירים שולחים אחד לשני משתתף בצערך זה בסדר את עושה טוב
אנונימית
^^^^^כן מדהים
התחברות ל