5 תשובות
ידיים בלי טלקינזיס
ידיים כי אני רוצה להרגיש דברים וליצור דברים בעצמי
טלקנזיס
אני פשוט יעשה כל מה שאני יכולה לעשות עם ידיים והרבה יותר מעבר עם טלקנזיס
מי צריך ידיים?
ידיים
אני מספיק נכה גם ככה למה להוסיף לזה עוד
טלקינזיס, אני אוכל לעשות מה שארצה כמו עם הידיים וגם לעצבן את האנשים שלידי בלי שידעו שזאת אני ולסדר דברים בלי לקום מהמיטה אין זה מושלם
התחברות ל